نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2642
-
الف
+

آغاز مرحله نیمه نهایی مسابقه «نواهنگ» جمعه شب از شبکه آی فیلم2

در این گزارش با گروه اول مرحله نیمه نهایی مسابقه «نواهنگ» آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم2، با پایان یافتن مرحله مقدماتی مسابقه «نواهنگ»، مرحله هیجان انگیز نیمه نهایی این مسابقه از فردا 17 ثور (اردیبهشت) ساعت 09:00 شام به وقت تهران و کابل و 09:30 شام به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 آغاز می شود.

 «نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که توسط شبکه آی فیلم2 برای خوانندگان جوان و مستعد افغانستانی مقیم ایران، در حال برگزاری است.

در مرحله نیمه نهایی «نواهنگ» این 12 نفر در در قالب سه گروه 4 نفره با یکدیگر به رقابت می پردازند که در نهایت۳ نفر به مرحله نهایی راه می یابند. در این رقابت علاوه بر 3 نفری که به مرحله نهایی راه پیدا می کنند، یک نفر با رای مردمی انتخاب می شود.

داوران این رقابت جذاب، «امیر تاجیک» خواننده مطرح ایرانی و «مهرداد هویدا» خواننده و آهنگساز سرشناس و داکتر «محمدرضا چراغعلی» موسيقی‌دان، آهنگساز، و تنظيم‌كننده مطرح موسيقی سينما و تلويزيون ایران می باشند.

در ادامه با گروه اول مرحله نیمه نهایی مسابقه «نواهنگ» آشنا می شوید:

«علی خوشبین»

علی خوشبین نواهنگعلی خوشبین زاده 1374 است، 8 سال است که در عرصه موسیقی فعالیت دارد و به سبک غزل و محلی علاقه مندی دارد. وی موسیقی را نزد «نجیم نوابی» آموخته است.

لازم به ذکر است کد رای دهی علی خوشبین در مسابقه نواهنگ، 107 می باشد که علاقه مندان به وی می توانند با این کد در نظر سنجی از خواننده مورد علاقه شان حمایت کنند.

«عظیم حکیمی»

عظیم حکیمی نواهنگ

عظيم حكيمی متولد ایران و شهر قم می باشد اما اصالت او به شهر مزار شريف در افغانستان بازمی گردد.

وی دارای مدرک لیسانس علوم سياسی است. به تازگي در دوره صداسازی حضور یافته و در دنیای موسیقی علاقه مند به سبك پاپ و آر اند بي می باشد. در زمينه موسيقي وطنی نیز دنباله رو مرحوم احمد ظاهر و فرهاد دريا است و در موسيقي ايران هم كارهای محسن يگانه را دنبال مي كند.

او دوست دارد كه هنر موسیقی را بین هنرمندان مهاجر كشورش در ایران از سطح فعلي فراتر ببرد.

لازم به ذکر است کد رای دهی عظیم حکیمی در مسابقه نواهنگ، 118 می باشد که علاقه مندان به وی می توانند با این کد در نظرسنجی از خواننده مورد علاقه شان حمایت کنند.

«ادریس احمدی»

ادریس احمدی نواهنگ

ادریس احمدی زاده ۱۰ جدی(دی) ماه ۱۳۷۴ هجری خورشیدی، خواننده،‌ ترانه سرا، آهنگ ساز و تنظیم کننده می باشد.

ادریس که اهل ولایت هرات می باشد، سبک های مختلفی را در زمینه موسیقی دنبال می کند. وی در سال ۱۳۹۸ اولین آهنگ خود را با نام«دنیا بی وفا» منتشر نمود و آلبوم وی به نام «سوی نو» در حال ساخت است.

کد رای دهی ادریس احمدی در مسابقه نواهنگ، 135 می باشد که علاقه مندان به وی می توانند با این کد در نظرسنجی از خواننده مورد علاقه شان حمایت کنند.

«حبیب الله احمدی»

حبیب الله احمدی نواهنگ

حبیب الله احمدی زاده ۱۳۷۸ و از ولایت دایکندی است. وی از سال ۱۳۹۶ علاقه مند به هنر موسیقی و خصوصا سبک دمبوره هزارگی شده است. با این حال برای تحقق این هدف، نتوانسته آموزش ببیند.

 کد رای دهی حبیب الله احمدی در مسابقه نواهنگ، 132 می باشد که علاقه مندان به وی می توانند با این کد در نظر سنجی از خواننده مورد علاقه شان حمایت کنند.

بر اساس اعلام شبکه آی فیلم2، مسابقه «نواهنگ» از این پس جمعه ها ساعت ۹ شام و تکرار آن، ساعت ۹ صبح و ۳ عصر روز شنبه نشر می شود.

همچنین لازم به ذکر است که آخرین مهلت ارسال آرای مخاطبان به خواننده مورد نظرشان فقط تا تاریخ 10 جوزا (خرداد) 1400 اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

با داوران مسابقه نواهنگ آشنا شوید

با گروه اول مسابقه «نواهنگ» آشنا شوید

با گروه دوم مسابقه «نواهنگ» آشنا شوید

با گروه سوم مسابقه «نواهنگ» آشنا شوید

با گروه چهارم مسابقه «نواهنگ» آشنا شوید

با گروه پنجم مسابقه «نواهنگ» آشنا شوید

با گروه ششم مسابقه «نواهنگ» آیفیلم۲ آشنا شوید

گروه هفتم مسابقه «نواهنگ»؛ از خوانندگان موسیقی محلی تا پدیده های نوظهور موسیقی افغانستان

گروه هشتم مسابقه «نواهنگ»؛ دمبوره نوازان یکه تازی می کنند

رقابت جذاب و دیدنی خوانندگان جوان در گروه نهم مسابقه «نواهنگ» آی فیلم2

آشنایی با اشتراک کنندگان مسابقه «نواهنگ» (گروه دهم)

آشنایی با اشتراک کنندگان مسابقه «نواهنگ» (گروه یازدهم)

آشنایی با اشتراک کنندگان مسابقه «نواهنگ» (گروه دوازدهم)

ع ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر